HSMAI med nytt magasin om service
HSMAI har tatt initiativ til et nasjonalt prosjekt som skal bidra til økt servicenivå i Norge. Prosjektet har bakgrunn i Serviceløftet, og både prosjektet og magasinet setter fokus på:
- Service som konkurransemiddel for økt attraksjonskraft og lønnsomhet
- Stolthet blant ansatte og holdningsendring på alle nivåer
- Høyere servicenivå og mer fornøyde kunder
- Skape forum som engasjerer publikum i arbeidet med å sette service i fokus
For annonsering og profilering, ta kontakt med Anita i HSMAI på ah@hsmai.no eller 91652873 (se for øvrig faktafeltet nederst på siden).
Fans of Good Service-konferansen
Tirsdag 9. oktober arrangeres HSMAI-dagen på Radisson Blu Scandinavia Hotel (bildet), der store deler av programmet er viet Fans of Good Service.
Moderatorer: Sverre Høven og Ansgar Gabrielsen
På kvelden samme dag arrangeres en prisutdeling, med kåring av Årets Serviceløft.
Konferansier: Janne Formoe
Magasinfakta
- Format: A4-magasin
- Distribusjon: 50.000
- Antall sider: 36
Annonsering og profilering
- Oppslag (to sider): kr 98.000,-
- Helside: kr 59.000,-
- Halvside: kr 35.000,-
- Kvartside: kr 19.000,-
- Siste side: kr 89.000,-
- Side 3 og 5: kr 78.000,-
- Forside: kr 39.000,-